و خدایی که در این نزدیکی است

فروشگاه ایرانیان

و خدایی که در این نزدیکی است

فروشگاه ایرانیان

جمله ی جالب

پیرو گریه های شدید و جیغ های بنفش جوجه....دیشب به همسری گفتم بازم بچه دلت میخواد ؟ گفت آوا من غصه خودشو میخورم وگرنه خودم خسته نیستم .....چشام داشت میزد بیرون...اون آیکون چشم قلمبه هست تو واتس آپ ، همون شکلی شدم.

گفتم ببخشید از چی قراره خسته بشی که نشدی....۹ماه حاملگی داشتی؟ زایمان کردی؟ شیر میدی؟ چیکار میکنی ک الان اینقدرم خوشحالی که خسته هم نشدی 

خودش خندش گرفت.

من تا همین پارسال از این آدما بودم که میگفتم مردا هم همپای خانما زجر میکشن ...همین استرس براشون کافیه...اصلا از این زنا نبودم که بگم همه سختیا مال زنه....البته الانم این اعتقادم نیست که مردا هیچ سختی تو بچه دار شدن ندارن ....اما این دیگه خیلی جالب بود که با چه اعتماد به نفسی دم از صبوری خودش میزد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.