و خدایی که در این نزدیکی است

فروشگاه ایرانیان

و خدایی که در این نزدیکی است

فروشگاه ایرانیان

بازدید عید

بیشعوری یعنی چی یعنی اینکه سوم فروردین بری خونه طرف، ۳۰ فروردین زنگ بزنه بیاد، فهمیدین؟ زنگ بزنه بگه ما تو راهیم....یعنی عملا مهمون سرزده، البته بنده هم منزل نبودم و گفتم فردا شب تشریف بیارین(یعنی امشب) همسر هم ۹به بعد منزل تشریف دارن، بعد شیک و مجلسی بگه نه دیگه مزاحم ایشون نمیشیم ما میایم دیگه هر ساعتی شد!!!!!! اقا میخوان بیان خونه طرف میگی خودش نیست میگه عیب نداره، نباشه. 

خلاصه بنده حالیش کردم که ۹به بعد بیاین.

امشب ساعت ۸خواهرم زنگ زد گفت آوا کاراتو کردی ؟ گفتم آره ، گفت اینا سر کوچتون هستن. زنگ زدن شماره پلاک از من پرسیدن. طرف با سه من سیبیل اومده نشسته ، شوهر منم نیست، خب آخه چه حرفی داری با من بزنی، تازه من درحال شام درست کردن هم بودم مداتم میرفتم میومدم....آخه اینم شد عید دیدنی؟؟ 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.